вторник, 9 юли 2013 г.

Един подарък

Денят е 23-ти май и аз имам РД. Като по-малка много се вълнувах на този ден...разбира се - аз пораствах...а сега просто...остарявам:))) Но нали казват - важно е на колко се чувстваш - е...значи съм на 22 примерно.
Събирането с приятелите мина...уаууу. Беше страхостно, весело и зареждащо.
Подаръкът - и той уау - почивка във Велинград за мен и Георгиев...без децата. Плеснах с ръце - ама това е моят подарък /нищо, че исках куче/
Обадих се в хотела и запазих стая за един уикенд и така..заминахме.

След не дълго пътуване - Велинград - Здравей.

Бързо настоняване в хотела и аз вече съм готова с новата дестинация - с.Дорково - имало там крепост - решавам, че трябва да се снима и се качваме веднага на колата с дестинация селото - на около 5-6км. от Велинград


Времето не беше много с нас...но дъждобран за Никона носех...аз и Георгиев можем да плуваме :))))
Ето тук съвсем на близо е крепостта - казват хората от селото и с колата се стигна до нея. Чудеснооо - не обичам да блъскам баирите много, много хиххихи
Стига се...ама друг път. Но вече бяхме в подножието та...тръгнах по пътеката. Пот се лят, дъжд ни росна...за два камъка:)))) От яд не ги снимах...но гледката отгоре беше страхотна.


Тръгнахме да се прибираме към хотела....но беше още раничко

За това решихме да отидем на езерото Клептуза - никога не бях ходила.








Лека почивка - душ...и в бара по джин и тоник преди вечеря:))))
На другият ден - Лещен и Ковачевица - дълго чакано пътуване за мен. Винаги съм искала да отида там.















В Ковачевица ядохме страхотна гъбена чорба.


На връщане...Юндола...да си купя сладко и картофки







1 коментар: