понеделник, 29 юли 2013 г.

Пловдив ли...?:)))

Ходили ли сте в Пловдив? Аз да...мога да кажа много пъти с чиста съвест....обаче дестинацията ми преди беше ВисВиталис....а от няколко години ми и е ГолЕмот леФче...или Джъбмо. Там е истински рай за мен и джуджуриите...ходя си....трупам си уж това за лев...другото за два и накрая стотарката не ми мърда...за ужас на Георгиев.
Но се отклоних пак от правата пътека...да се върна на града Пловдив.
Неделя е и не ни се стои вкъщи. Решаваме да посетим Гребната база в Пловдив...никога не съм ходила там а Георгиев /наполовина пловдивчанин / бил ходил като малък.

Речено - сторено...и познайте с кой бяхме...?!? Не...не можете да познаете...Иглика и Борис бе хора хихиххи
Верни приятели в хойкането.

Ако не ги познавате...запознайте се с тях - Борис и Иглика. Имат две прекрасни момчета!
Така...гребната база е голяма и дълга...и много гореща....или поне така ми се стори в големия пек там.



Гребната база в гр. Пловдив е спортно съоръжение, предназначено за упражняване на спорта гребане.
Представлява канал, дълъг 2 200 метра, широк 120 метра и дълбок 3 метра. Намира се сред зелени площи.

 На моста забелязах, че има катинари...като на моста на влюбените...с надписи. Влюбени двойки идват и се "заключват"

Гребната база обаче не ни стигна...дестинацията вече е Старият град на Пловдив...а е жега...та се нетрае.
Винаги когато ходя някъде...и видя големи и стари и хубави заключалки...или откопчалки...се сещам за една моя приятелка...фен на тези неща. За това винаги ги снимам...и аз не знам защо...просто може би защото се сещам за нея.











Птичи поглед от едно от тепетата
 Видяхме заведение имитиращо каменната ера...но хич не ми се стори удобно...не бих пила кафе там



И нали не мислите, че Иглика се размина без фотосесия...хихих Обичам да я снимам...пък и Никона ми я обича!

Няма коментари:

Публикуване на коментар